Često postavljena pitanja

Često postavljena pitanja

  1. FINE FOOD LOYALTY APLIKACIJA

Fine Food Loyalty aplikacija je dostupna za besplatno preuzimanje sa Google Play store ili Apple App store.  Aplikacija se može instalirati na sve mobilne uređaje s operativnim sistemom Android 8.0  ili više, kao i na Apple uređaje s operativnim sistemom iOS 12.4 i više.

  1. KAKO RADI FINE FOOD LOYALTY APLIKACIJA?

Želimo vas nagraditi kao lojalnog gosta i korisnika Fine Food usluga skupljanjem bodova kroz vaše kupovine.  Za svaku 1,00 KM potrošenu na proizvode iz našeg pekarskog asortimana osvajate 10 bodova dok za isti iznos potrošen u restoranu, odnosno na proizvode iz restoranskog asortimana, osvajate 5 bodova.  Što više bodova prikupite, moći ćete preuzeti veći broj besplatnih Fine Food proizvoda.

  1. KAKO SE PRIDRUŽITI FINE FOOD LOYALTY PROGRAMU?

Preuzmite našu Fine Food Loyalty aplikaciju u Apple App Store ili Google Play Store, registrujte se koristeći vaše ime i adresu e-pošte, a možete unijeti i vaš broj telefona i datum rođenja radi dobijanja dodatnih pogodnosti.  Preporučujemo da pogledate  kratki video s uputstvom na LINK.

  1. KORIŠTENJE LIČNIH PODATAKA

Lične podatke naših korisnika prikupljamo samo za potrebe funkcionalne aplikacije, naših sadržaja i usluga i u svrhu izvršenja odnosa između kupca i Fine Food d.o.o. kao nosioca Loyalty aplikacije. Iznimka se primjenjuje u slučajevima za koje je data saglasnost, a obrada podataka se vrši u skladu sa zakonima i propisima. Ostale podatke obrađujemo ako ste se u okviru prijave prijavili sa svojim pristupnim podacima. Takvi podaci su:

    instalacijski ID

    pseudonimizirani ID

    ponašanje aplikacije, npr. pokretanje ili zaustavljanje aplikacije

    ponašanje korisnika, npr. posjeti stranicama, uključujući klikove i push-notifikacije.

  1. KAKO MOGU ZARADITI BODOVE?

Pri kupovinu u pekari ili restoranu jednostavno pokažite/ skenirajte vaš korisnički kod.

  1. DODATNE POGODNOSTI

Prilikom kreiranja korisničkog profila, korisnici mogu ostvariti dodatne pogodnosti u vidu ostvarivanja besplatnih bodova, i to kako slijedi:

Realizovana aktivnost                                                            Broj bodova

Registracija sa unosom svih ličnih podataka (tačka 2.3)       50 bodova

Registracija za newsletter                                                          20 bodova

Feedback/recenzija aplikacije                                                    10 bodova

Download aplikacije učitavanjem QR koda u poslovnici         10 bodova

  1. KAKO ISKORISTITI OSVOJENE BODOVE?

Korisnik koji je prikupio određeni broj bodova ranijim kupovinama proizvoda, može prikupljene bodove iskoristiti u zamjenu za određene proizvode sa Loyalty skale bez naknade.

  1. MINIMALNI IZNOS RAČUNA ZA OSTVARIVANJE PRAVA

Minimalni iznos računa za ostvarivanje prava na bodove je 2,00 KM za kupovinu u pekarskom dijelu maloprodajnih objekata, odnosno 10,00 KM za kupovinu u restoranskom dijelu maloprodajnih objekata.

  1. KAKO MOGU VIDJETI BALANS NA RAČUNU?

Stanje svog računa i napredak unutar aplikacije možete vidjeti u dijelu „Moji kuponi“.  Pored toga, šaljemo i notifikacije kada osvojite nagradu ili kada određene proizvode imamo na promociji.

  1. KAKO ĆU ZNATI DA IMAM NAGRADU?

Stanje svog računa možete vidjeti unutar aplikacije. Također možete istražiti pogodnosti članstva za informacije o razini nagrađivanja programa.

  1. KAKO MOGU ISKORISTITI OSVOJENE NAGRADE?

Da biste iskoristili svoje osvojene nagrade u pekari ili restoranu, jednostavno pokažite/ skenirajte vaš korisnički kod prodajnog tima. Da biste iskoristili svoje zarađene nagrade putem aplikacije, provjerite jeste li se ponovno prijavili koristeći svoje korisničko ime i lozinku za Fine Food Loyalty.  Dodajte artikle u svoju korpu i prije naplate označite odgovarajuću nagradu koju želite iskoristiti.

  1. KOLIKO JE VREMENSKI POTREBNO DA SE BODOVI POJAVE NA MOM RAČUNU?

Bodovi će biti evidentirani na vašem računu nekoliko minuta nakon obavljene kupovine.

  1. U KOJIM POSLOVNICAMA MOGU KORISTITI APLIKACIJU FINE FOOD LOYALTY?

Fine Food Loyalty sada je dostupan u svim Fine Food poslovnicama. Lokacije poslovnica možete pronaći unutar aplikacije „Fine Food Loyalty“

  1. KAKO MOGU OTKAZATI ČLANSTVO UNUTAR APLIKACIJE?

Iako se nadamo da nas nećete htjeti napustiti, ako odlučite iz bilo kojeg razloga više ne učestvovati u FINE FOOD LOYALTY programu, obratite nam se i mi ćemo vas ukloniti iz našeg programa lojalnosti i liste za slanje e-pošte.

  1. KAKO MOGU PRESTATI PRIMATI E-POŠTU FINE FOOD LOYALTY?

Ako više ne želite primati obavijesti  putem e-pošte ili želite promijeniti učestalost obavijesti putem e-pošte, jednostavno promijenite svoje postavke u odjeljku “Postavke notifikacija” unutar aplikacije.

  1. ZAŠTO JE POTREBAN MOJ BROJ TELEFONA?

Vaš telefonski broj nije uslov za korištenje aplikacije ili članstva programa ali nam omogućava da vas kontaktiramo prilikom preuzimanja eventualnih nagrada.  Molimo vas da pogledate našu Politiku privatnosti za dodatne informacije.

  1. ZAŠTO TREBATE ZNATI DATUM ROĐENJA?

Vaš datum rođenja nije uslov za korištenje aplikacije ili članstva programa ali željeli bismo vam pokloniti nagradu za vaš rođendan! Molimo vas da pogledate našu Politiku privatnosti za dodatne informacije.

  1. ZAŠTO NE MOGU PROMIJENITI DATUM ROĐENJA?

Nažalost, datume rođenja ne možete mijenjati nakon što ste se registrirali ali možete nas kontaktirati  da izvršimo promjenu u aplikaciji.

  1. ŠTA AKO SE ŽELIM REGISTROVATI ALI NEMAM E-POŠTU?

Program Fine Food Loyalty zahtijeva da se gosti registruju kako bi započeli svoje članstvo, što uključuje davanje jedinstvene, važeće adrese e-pošte. To pomaže osigurati da se Vaši posjeti bilježe na pravom mjestu i povećaju vaše prilike za osvajanje nagrada.

  1. ZAŠTO SE NE MOGU REGISTROVATI E-POŠTOM KOJU DIJELIM SA POSTOJEĆIM KORISNIKOM?

Sistem registracije Fine Food Loyalty zahtijeva jedinstvenu adresu e-pošte.

  1. KAKO MOGU PROMIJENITI PODATKE U FINE FOOD LOYALTY APLIKACIJI?

Da biste ažurirali svoju adresu, e-poštu ili druge detalje svog računa, posjetite odjeljak vašeg profila.

  1. ZAŠTO NE PRIMAM E-PORUKE SA NAGRADAMA?

Možda ste nenamjerno isključili primanje obavijesti od nas ili promijenili svoju učestalost komunikacije. Provjerite svoje postavke u dijelu “Postavke notifikacija” prijavom na svoj račun. Ako i dalje imate pitanja, ne možete pristupiti svom računu ili ste se isključili, možete nas kontaktirati kako biste bili sigurni da imamo vašu ispravnu adresu e-pošte.

  1. KAKO SE MOGU OBRATITI UKOLIKO IMAM PITANJA?

Za više informacija pogledajte “USLOVI I PRAVILA KORIŠTENJA FINE FOOD LOYALTY MOBILNE APLIKACIJE”

Ukoliko imate dodatnih pitanja kontaktirajte nas na adresu info@finefood.ba


Newsletter


Budite prvi koji će saznati sve novosti vezane uz naš brend

Pročitajte našu Politiku privatnosti.

Certifikati

Kontinuirane investicije u savremeni proizvodni pogon i edukaciju uposlenika, upotreba posljednje tehnologije u proizvodnim procesima, te međunarodni certifikati kao što su ISO 9001:2015, HACCP, IFS i Halal, služe kao garancija za kvalitet Fine Food proizvoda.


  • Pofalićka 5,
    71000 Sarajevo
    Bosna i Hercegovina

    Politika privatnosti

  • 033 278-900
    info@finefood.ba

    ID: 4201798720007
    PDV: 201798720007